دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 31 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: مقدمه برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي تعريف مأموريت بازار گرا مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت طراحي پرتفوليو كسب و كار تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن شبکه توسعه محصول/بازار برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري همكاري با ديگر بخشهاي شركت مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي تقسيم بازار هدف گيري بازار تثبيت موقعيت در بازار چهار پي آميخته بازاريابي تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي تحليل بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي محتواي يك برنامه بازاريابي پياده سازي بازاريابي كنترل بازاريابي بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي دانلود پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 31 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژي بازاريابي،همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است: مقدمه برنامه ريزي استراتژيك در سطح شركت: تعريف كردن نقشهاي بازاريابي تعريف مأموريت بازار گرا مشخص كردن اهداف و مقصودهاي شركت طراحي پرتفوليو كسب و كار تجزيه و تحليل پرتفوليو فعلي كسب و كار ماتريس رشد -سهم گروه مشاورين بوستون ايجاد استراتژي براي رشد و كوچك كردن شبکه توسعه محصول/بازار برنامه ريزي بازاريابي: همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري همكاري با ديگر بخشهاي شركت مديريت استراتژي بازاريابي و آميخته بازاريابي تقسيم بازار هدف گيري بازار تثبيت موقعيت در بازار چهار پي آميخته بازاريابي تحليل ، برنامه ريزي، اجرا وكنترل بازاريابي تحليل بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي محتواي يك برنامه بازاريابي پياده سازي بازاريابي كنترل بازاريابي بازگشت سرمايه گذاری بازاريابي |
تعداد بازدید : 3020 خرید و دانلود | 4,000 تومان گزارش تخلف به پلیس سایت |